maddeforslunds

Alla inlägg under april 2013

Av Madde Forslund - 8 april 2013 17:07

hej hade tänkt att ha fråge stund kommentera gärna (seriösa kommentarer annars läser jag inte upp dom skriv frågor idag kmr svara på dem om typ 1-2 timmar fast ni kan endå fråga kan svara lite mer sen, asså läser upp några om 1 tim  och några om 1 dag! <3


 

Av Madde Forslund - 6 april 2013 07:27

Hej! Idag ska jag spela 4 matcher min börjar klockan 12,00, men jag ska åka dit tidigare, men Tiffany!:) sista matchen ska vi spela mot aik. Längtar dit. Hoppas vi vinner för vi är ju 2a i 00 serien, så det känns som vi kan vinna " hoppas " <3

Av Madde Forslund - 5 april 2013 14:29

Hej,nu har jag precis varit i stan och vart i olika kläds butiker!

Jag har köpt ett par byxor, en kofta och en perfym!

dom butikerna jag va i, Hollister,h&M, lindex, bikbok, monkey,zara och många fler.... Men köpte upp pengarna på andra saker på Hollister fast jag jätte gärna ville ha saker ifrån Zara! :( :) men blev hela fall nöjd med köpet idag! :) och klockan 17,00 ca ska jag på fotbolls träning kanske! sen på söndag ska jag och tiffany rida

 

eller kanske och imorrn blir det taggad matcher (cup)

   

Mitt bandy lag! hihi <333333

Av Madde Forslund - 5 april 2013 05:59

Hej, nu har vi vaknat och skulle gå upp och låna pengar, tills stan idag! fick 200:- hon hade inte 500:- men skit it! nu kan inte vi sova eller jag kan men inte tiffany! :( men jag tänker inte skriva så långt nu för jag är as tröt och så... kolla gärna på min och tiffanys blogg!  www.MaddeochTiffany.bloggplatsen.se    kolla på den och läs men snälla sluta inte läsa min blogg!

 

Jag tänkte ha en fråge stund så ställ många olika frågor och frågorna ska vara vanliga frågor tex: vad är din favorit affär. inte som tex hur mkt väger du? :/ ha lite seriösa kommentarer och kommentera gärna skulle va jätte kul om ni kunde skriva på frågor! så kan jag ha en lite svar stund om en  vecka nästa vecka på Fredag efter skolan! :) 

men hare bra nu och fortsätt att läsa min blogg! Tack <3

 

 

Av Madde Forslund - 4 april 2013 23:12

Hej? är så jävla trött så ska sova nu med tiffany!? För ska upp 5,30 imorrn för att prata med mamma!:(? ska dra till stan behöver låna 500:- för då har jag 1000:- tills stan imorrn!:)? aja godnatt????

Av Madde Forslund - 4 april 2013 18:54

Hej, nu har jag mamma min lillebror och mormor kollat på bio!   inte kul,såg på en film som min brorsa valde inte en bra film " ett tips kolla inte på den, filmen SUGER " aja nu är jag hemma och Tiffany ska sova här kmr blogga mer när hon kmr hit! <3 vi ska typ hålla på med datan och chilla för det mästa!  Imorrn blir det fotboll som vanligt! klockan 17.00 ca............. kmr inte på något att skriva så vi säger vell hejdå och fortsätt läs min blogg!      

 

 

LOL<3

Av Madde Forslund - 4 april 2013 11:50

Nu satt jag i bilen i typ 15min och ni sitter man på tåget! Hem mot Huddinge:) Saknar dej Jennifer och Nattis skot mkt!!!!?? Men när jag kmr hem kmr jag skriva lite saker till på datorn!!:)?? så jag skriver inte så Mkt nu eftersom jag mår lite illa men vi ses sen???????

Av Madde Forslund - 4 april 2013 11:12

Hej! Jag har varit på landet i Tystberga i en vecka nu!:) och vi vaknade halv nio och gick ut och red!!!:) Nattis på Picaro och jag på Talle!:) men strax ska man åka själv hem med tåg!:/ ska bli skönt att åka hem,men endå inte:( sen börjar skolan på måndag tror jag nog?:( vill bara att sommarlovet ska va i ett helt år!!!!! Kmr sakna allt här på landet kmr ut om 1månad och några veckor och dagar!:/ aja tåget gå 11,46 och är framme klockan 12,17 typ!!! Sen kanske jag ska va med tiffany men vet inte eftersom jag har inte träffat minna föräldrar på länge typ 4 dagar och dom vill nog att jag ska va hemma!:(:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards