maddeforslunds

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Seriöst lägg av!

Av Madde Forslund - 7 augusti 2013 22:18

Hej. Jag ville vara säga att jag hade förut en blogg som jag skulle sattsa på det va ca 200st som läste den och 3dt va bara dumma persioner. Dom skrev vad tjock du är ful jävla apa osv.. Och då kände jag att vrf ska jg ha kvar bloggen när man får massor av taskiga kommentarer? Det är bara slöseri med tid! Efter det så visste jag vilka som hade kommenterat dom taskiga sakerna. Nämner inga namn. Och då byte jag blogg till den här. Och nu när jag hade frågestund och så så trodde jag att det skulle va roligt men nej! Det är alltid en persion som har något i mot mej. Som bah: vrf skriver du frågorna själv? Och sen andra kommentarer tjockis osv. För det första jag har inte skrivit frågorna själv! Och för det andra så kan jag erkänna att jag inte är small men jag är inte tjock heller så där äcklig tjock som vissa... Men jag är liksom lagom och så. Och när ni frågar hur mkt jag väger, så säger du/ni Alltid du väger typ 50-60 kg men där har ni fel jag väger något med 40kg typ 44 eller något sånt så ni bara vet så sluta ljug för er själva och alla andra. Det skulle jag uppskatta:) Hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Forslund - 10 augusti 2013 19:22

Hej nu har jag inte bloggat på typ 2-3 dagar (typ) och jag ville bara säga att nu har jag sprungit i spåret 3 varv:) och imorrn är det dags för Grönalund med bästa Alicia. Det här inlägget blir skit kort men ha det bra puss:)...

Av Madde Forslund - 9 augusti 2013 13:24

Hej! Min kompis Natta ska sälja båda sina hästar. Jag fattar inte hur mkt jag har gråtit över att du ska säljas har ridit så jävla mkt på talle jag vill Värkligen inte att dom ska säljas.... Jag älskar er talle och picaro.. Kommer aldrig glömma er.....

Av Madde Forslund - 8 augusti 2013 17:07

Fotade lite banor så kolla:)

Yea

Av Madde Forslund - 8 augusti 2013 13:33

Hej nu har vi kört några banor och klarat många :) nu sitter vi och äter tacos och sen får man glass två kulor och såklart dricka puss:)...

Av Madde Forslund - 8 augusti 2013 11:18

Framme nu och kmr inte skriva så mkt bara fota så kolla bilderna:) lite bilder nu i början...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards