maddeforslunds

Alla inlägg under juni 2013

Av Madde Forslund - 11 juni 2013 18:47

Hej, nu har vi varit här ett tag och vi har ätit och så.... Det är inte så jättekul att vara här men, man va tvungen att följa med!:/ har precis ätit klart och gosat med katten Musse och en hund som jag inte vet vad den heter och så..... Men nu ska man blogga på både på min och Elins blogg min och min och tiffanys blogg.... Men hejdå

Av Madde Forslund - 9 juni 2013 19:26

Hej idag körde jag fotbolls match och vi förlorade med 5-0.. Och sen efter det va jag med två kompisar och vi gjorde typ inget speciellt! Imorgon i skolan ska vi ha fotbollsturnering och det ska väl bli kul sen slutar vi dels efter lunch:) nu sitter jag och bloggar och är inne på instagram och så...och kollar på tv, jag tänkte bara säga att jag och Elin har skaffat en blogg kolla gärna på den skriver länken här under!!! Så det här inlägget blir bara ett litet snabbt inlägg så vi säger hejdå!:) www.elinochmadde.blogg.se

Av Madde Forslund - 8 juni 2013 21:07

Hej jag har inte bloggat på super LÄNGE, och jag tänkte börja med det igen asså att blogga! Idag har jag haft två fotbolls matcher.Först en med mitt lag " Huddinge IF f01 " om någon ville veta det! Hela fall så vann vi matchen med 5-0 och vi mötte Tullinge, och senare under dagen körde jag en till match jag hjälpte huddinge IF f02 och vi vann också med 3-1 tror jag att det va eller 2-1???? Men men imorgon så ska jag spela en till match med Huddinges 00or och vet inte vilka vi ska möta eller så? Just nu sitter jag och äter jordgubbar med blåbär och hallon och chockad, mmmmmmm......... Och sen sitter jag och kollar på tv, på något som jag inte vet vad det är:/ och ikväll så ska jag lägga mej i bra tid så att jag orkar tills imorgon kanske vid 00,00 eller 23,30 jag vet inte riktigt. Men ska upp vid 9,00 eller vid 10,00 ..... Och den där frågestunden jag hade ska jag försöka Göra en video på videofyme och svar på dom där sök gärna på mej, heter på videofyme : Madde Directioner eller min andra Madde Forslund följ mej på instagram heter Madde_ForslundHEJDÅ SKA FÖRSÖKA BLOGGA MER MEN HAR TRÄNING VARJE DAG SÅ SORRY... Men ska försöka blogga hejdå.... Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards